Friday, March 16, 2012

ain't no fun [2]


Каквото и да правим, с когото и да сме, не бива да забравяме, че от семейството по-важно нещо няма. Тъпото е, че прекалено често го забравяме.
Аз прекалено често го забравям. Доверявам се на приятелите си повече, от колкото би трябвало... но какво бих била без приятелите си? Не искам дори да мисля за това. Но ето, че всяко правило си има своето изключение, което пък потвърждава правилото, винаги има някой, така наречен приятел, да те прецака.
Но още по-тъпото е ако ти си този дето цака. Днес за част от секундата се почувствах така. Не беше преднамерено, нито пък изпитах някакво удоволствие, но го имаше този момент .. момент,в който ми идеше да си кажа "Но какво от това?".
Чувството наистина е много гадно. Когато осъзнах какво си мисля, вината веднага ме обзе. Не съм такъв човек, никога не съм се имала за такъв човек, и все пак ми се случи. Или пък просто преанализирам нещата ...
Наистина се надявам да е така.

BIG BANG - AIN'T NO FUN

No comments: