Wednesday, April 18, 2012

my shupas,stand by me


Разглеждах постовете си от изминалите месеци и ми стана много интересно, колко истинно искрени са постовете ми. В смисъл, че не крия мислите си зад милион редове, а напротив,казвам всичко, което имам да си кажа и дотам.
Но по-интересното е, че имам наистина муза да пиша тогава, когато правя някаква асоциация между песен и дадена случка, проблем.
А песните са винаги на Super Junior.
Пределно ясно ми е, че те са моето спасение, но просто наистина ме зарадва простичкият факт, че го осъзнавам все повече и повече!
Иска ми се да кажа нещо умно и философско, но просто май днес не ми е вечер за това, а по-скоро да си изливам чувствата.
Милото ми блогче, сигурно много страдаш, че си попаднало на човек като мен, нерешителен и прекалено объркан в мислите си. Но моля те, не си и помисляй да ме изоставяш!!! xD От личен опит ще ти кажа, че накрая пак ще се върнеш при мен! Хаха.

Super Junior - Super Girl

No comments: