Friday, August 22, 2008

Тишина ли е или самота???


Тишина....Тишина...Тишина...Какво е тя?Може би самота???? Всичко,което е около мен сега е тишината,която ме обгръща без никакви въпроси.Идва и не ме оставя.Понякога тя е единственото нещо,което ми остава...Нали?Винаги е с мен,дори да имам целия свят за приятел,ако тишината е до мен всичко изгубва смисълът си,защото някак си се чувставам и самотна.... Но как след като имам целият свят за приятел се чувствам самотна??Мдам,много добър въпрос,но понякога е така..Просто нямам по-добра компания...тя винаги е с мен....не ме оставя и за миг,което понякога е леко стряскащо...не ме оставя и за миг...
Какво е тя?Може би самота???? А дали е това? Не винаги....понякога чисто и просто се нуждая от 5 прости минути осамотение...Да,5 минути само за мен и моите мисли....Дам,обожавам ги тези 5 мин...но....
Но,не искам да са повече.......

2 comments:

`Ем said...

Давам си ти ги 5-то минутки самичка, ама после почвам да те тормозя с приказки, че чак глава ще те заболи и повече за тишина няма и да чуеш =)

Lollidella said...

Става :pPp ^^