Monday, March 16, 2009

even heroes need a parachute..

Дам,дам..дори те...не само ние...
Ние обикновените хорица се нуждаем само и единствено от герои,които да ни измъкват от кашите,в които се забъркваме...обаче някой пита ли се от какво се нуждаят,или имат нужда те,нашите любими и неповтори герои с главно "Г"?

-Едва ли...
Но защо не? Логичен въпрос!
И все пак защо са герои,щом ще се нуждаят от чужда помощ? / Още по-логична ми става логиката/!
Нем,нем...това мислене,поне според мен, е напълно грешно.
Защо ли?

Защото всеки един герой е първо човек!А това е най-важно...Защото всеки втори идиот,дето се страхува да остане сам в тъмното,но пък за сметка на това сложи един още по-идиотски костюм и като се изправи пред страховете си,осъзнава че няма от какво да се страхува,може да стане герой и това във всеки втори филм,който гледаме се доказва,неопровержимо!
Но пък за сметка на това,не всеки втори /идиот/ може да бъде човек,с главно "Ч". И това се доказва всеки втори ден...не е нужно да давам примери,мисля.

И все пак цялата тази история е леко-доста-супер жалка,нали?

Хех,понякога е супер тъпо,като се замисля над подобни теми,защото винаги стигам до една и съща мисъл...прекалено много мисля... :D:D
И все пак...и аз искам парашут...не,аз се нуждая от това!

Иначе...ако чакам някой си идиот,ох пардон,имах предвид герой,да дойде да ме спасява...ще си остана с чакането...затова...ще бъде най-добре ако сама се погрижа да кацна благополучно! И мисля,че и вие трябва така да постъпите,иначе не се знае колко време ще падаш,докато не се тупнеш накрая сред Сахара или Антарктика...ааа,аз лично..Не ти препоръчвам нито едното от двете места...

Кхм...

Определено съм чувала,че гледките са несвравними /да бе да,напукана земя, прах, пясък, жега,50 градуса по целзиий под сянка,дето никва я няма в Сахара;ледников период посред бял ден,сняг,лед,вода,стууд - 50 градуса на слънце/,определено бих пропуснала...за вас,нямам представа... Но все пак,ако се срещнем именно там,значи все пак съм променила мнението си относно героите и съм останала да чакам до последно!А ако и ти бъдеш същото глупаче,нека го приемем от добрата страна..поне ще се печем на бавен огън/ще зъзнем до последно, заедно! Каква приятна перспектива,а? :D:D:D
Титс :P

1 comment:

`Ем said...

Добре го каза, всеки може да бъде герой. Но не забравяй, че ние сами правим от хората герои. А истинските герои са онези, които на първо място са хора като теб и мен. Те също имат своите страхове, но са се научили да ги преодоляват. И най-важното, не е нужно да си герой, за да подадеш ръка и да помогнеш на някого. Достатъчно е да си Човек. ;]