Saturday, March 14, 2009

he's so unhuman perfect...





...Да, позна...За Edward Cullen става въпрос....


Twilight,again...


Кой-каквото ще да си казва..филма си е супер...не е боза,каквато в интересн на истината си мислех,че ще бъде....Ох,искам да го гледам още 10 пъти /поне/ :D:D
Просто...всичко е толкова различно...
Ох,не мога да си подредя мислите ... :D:D
Много е зле положението :D
И все пак...с цялото си същество съжалявам,че не съществува...
Ама,то кой ли не съжалява?
Кой ли не обича Едуард?


Но аз говоря като цяло....наистина...много съжалявам,че не съществуват вампирите ... един вид,би било прекрасно хората да не са най-големите хищници,защото всички знаем че е така...
"...and the lion fell in love with the lamb..."


еех,тозиии лъв...ей..нем,като сиг още милиони тийнейджърки и аз съм се прехласнала доста жестоко ....
А аз си мислех,че манията ми от преди няколко месеца е преминала...
Да,ама друг път преди да твърдя нещо подобно,първо ще мисля...
Ххихи...
Като оставим всички това по-нагоре,настрана....и като изключим това,че нз как въобще пиша,като от около 18:00ч ми е изключено мозъчето,съм изключително озадачена как въобще ми четеш глупостите? :D:D
Горкото ти,имай милост към себе си и веднага затвори страницата :D:D
Аааа,докато не съм забравила...
Пъъккк,Плам има за мен от историйката за Хел...
И искам да се похваля,че тя в момента използва моя идейка за разкарване на момче...

Ех,понякога се чувствам гениална...рофл..
Сега тя ме измъчва,като не ми дава да чета...
По дяволите....
Много искам да има вампири...
Ето на...пак заговорих за това...
Просто май днес няма да мога да се стърпя..

Нем,нем...и сега...само чакам вс да си легнат и ... почвам да чета Ню Муун...просто...няма как
Искам...искам...искам....
Айде...зачезвам да изперкулясвам....

No comments: