Monday, October 3, 2011

love = bitch


Определено последната седмица от живота ми не е от най-любимите ми ... Може би и затова и не писах толкова дни и наруших обещанието за ежедневни постове, но ще наваксам ..
Малко е сложно да искаш да е просто и да няма начин това да стане.
Е,да, става сложно, когато един от най-добрите ти приятели си играе с чувствата на една от най-добрите ти приятелки и ти си между чука и наковалнята. Мда, иска ми се да беше просто. Но уви! Повече не искам да съм добрата фея, тази същата, която се прави на Купидон, и се опитва да направи нещо, което може би по начало не е трябвало да става...
Но аз и моят Велик Интелект решихме, че все пак, може би, няма да е лошо поне веднъж да се направим на адски Готините ... не, защо наистина да не го направим???
Ето заради всичките тези последствия, които последваха ... ето затова не трябваше да се правя на добрата фея с магическа пръчица в ръка ..
Знам, че Тя не съжалява, но аз се чувствам виновна.. Виновна затова,че накрая тя беше наранена, а най-малко Тя трябваше да бъде!
И въпреки това не мисля, че всичко е било за лошо ... сега Тя със сигурност си е взела поуки. И не само Тя! Но и същата тази добра фея, правеща се на Купидон с любовния лък, си направи изводите... Определено повече няма да се замесва с Любовта, защото тя е коварна и зла!

No comments: