Saturday, October 8, 2011

they just don't get it

И днес бе ден за пълна релаксация. Без да се притеснявам за нищо!
Даже сега си тегля да гледам Mischievous Kiss/ Playful Kiss отново! Кеке, това е сериалчето, което те кара да се смееш, ли смееш и да забравиш за всичко и всички, защото точно от това се нуждая сега.
И както винаги Super Junior ме забавляват цял ден! Просто не мога да спра! Хехе, фейсбук френдовете ми вече сигурно искат да ме делийтнат, заради всичкия спам, който трябва да четат .. но, въобще не ми пука! И да го направят, здраве да е .. Не са важни! Не ми пука, така или иначе...
Ооо, последните дни бях наистина доста заета и не съм споменала относно някои изводи, до които стигнах ...
Мда,вече не ми пука дали на останалите им пука или не ... На който му пука за мен - го показва! И на мен съответно ми пука .. но всички останали .. те не са важнииии... ^__^
Първата серийка се дръпна, хайде мен ме няма! ^_^

PS: Boys are always bluffing, trying to feel like they're the men, tryiing to be in control .. but guess .. they just don't get it!
What are they saying? Ooops,oooppss!

Super Junior - Oops! (feat. f(x))

No comments: