Monday, May 7, 2012

on the other side of the world


И най-накрая доживях денят, в който да чуя по националната ни телевизия за корейски концерт в България.
Нужно ли е дори да казвам колко щастлива бях от този факт?
Нужно ли е дори да споменавам как цяла вечер съм се чудила коя ли група ще поканят?
Нужно ли е дори да изразявам обожанието си към тези хора, които постигнаха невъзможното?!
Все още преговорите не са приключили и знам, че не трябва да се обнадеждавам много за концерта, но щом по новините съобщиха, че ще има .. знаачиии ... сигурно има причина нали?
Аааах, почвам да събирам пари .. дори и безбожно скъп да е билета.. не ме интересува.. там съм ... на първите редове ...
Винаги съм си мислела, че колкото и да е трудно, някой ден ще се добера, някак си, до любимите ми изпълнители .. не знам защо, но имам чувството, че от тази година все повече и повече се доближавам до тази си мечта... нищо, че живея на другия край на света..

Super Junior - Shake it up!

No comments: