Wednesday, December 24, 2008

Исками се....

Иска ми се да ме беше опознал
Иска ми се да не се бе стигнало до тук
Иска ми се всичко това да бе лъжа
Иска ми се отдавна да бях разбрала,че всичко си има край
Иска ми се да не се бе стигало до финала на всичко
Иска ми се да знам какво ще бъде без теб
Иска ми се да не си задавам въпроси от рода на:"Как е?","С коя е?","Мисли ли за мен?"
Иска ми се да не ми пука


Иска ми се да повярвам на всички лъжи отново
Иска ми се да не бях разбирала истината
Иска ми се да си бях останала в моя сън и да не се бях събуждала
Иска ми се времето ни да не беше изтекло
Иска ми се всичко да си е, както бе преди
Иска ми се да не беше лъжец
Иска ми се да не бях глупачка
Иска ми се да бях послушала всички останали,а не теб
Иска ми се да не беше Ти
Иска ми се да не бях Аз
Иска ми се,иска ми се,иска ми се....

No comments: