Saturday, December 27, 2008

Времето свърши

Не понасям ти да ми казваш какво да правя,сори,бъркаш ме с някоя друга,
на която можеш да казваш как да се облича,какво да яде,с кого да излиза... Напразно си хабиш думите...
Не понасям отново да ме третираш,

като една от тях,да не правиш разлика между мен и тях...

всички онези,които дават мило и драго да са с теб...

Напразно си хабиш усилията...

Не понасям да ми говориш все едно съм кукла на конци,
която можеш да размяташ напред-назад...
Всичко е променено..Преди бях една от тях...

Преди мечтаех само за една твоя дума...Преди очаквах всяко едно нареждане...
Но вече...Ме бъркаш с някоя друга...
Нямам време да се занимавам аз със тебе...

И все пак,май го правя...Опитвам се да не съм като тях...Искам да съм различна...Но аз не съм ли?
Различна съм и още как,но преди не бях...

А ти си мислиш,че онова момиче,което веднъж заблуди е още тук...нооо не е...
Тя вече няма място тук...а и времето й свърши....

Тома-Нямам време!

No comments: