Tuesday, February 24, 2009

the boy does nothing....

...ей,определено станах мъжемразка o.O xD

Ъмъъъ,не..то е забавноооо...сега вече без да ми тежи на съвестта мога да си го кажа отново
the boy does nothing!!

Ей,честно...по-добре се почувствах...мхм...ама то как да не се чувстваш добре при положение,че правиш такива големи разкрития като това (rofl) дам,дам...ама кажи го и ти на глас...не за др,ами ще разбереш че съм права...мн по-добре ще се почувстваш като го кажеш гласно,а ако го извикаш,още по-добре ще ти стане xD /айч,ако си индивидче от противоположния пол и четеш това...най-добре веднага да спреш,дам,дам..няма да се почувстваш особено добре (wasntme)/

Таа...до къде бяхме стигнали?

Значи...аз определено се превръщам в една мъжемразка,lol.. не го очаквах от себе си... :D аз по принцип не съм толкова "злобно" същество...ама на...има май преврат на събития и мисли.. :D:D

По-точно мисля че изперквам...като ме напече малко слънце иии все такива гениални мисли ми идват на акъла:
пр:Няма перфектно момче! /както ни стана ясно в по-предния пост/
пр2:the boy does nothing!
пр3:мъжемразка съм,пъГ :P

Хихих...видяхте ли? Не съм особено добре тези дни...нищо...купон да става :D:D Нях,то хубаво ще става амааа...и аз все пак трябва да присъствам,затова няма да избързвам с освидетелстването за жълта книжка,че иначе...ще пропусна забавата :D:D а ние не искаме това (mm)

Бтв,поздравче с Alesha Dixon-The boy does nothing! (rofl)

Май е време да се спра,а?..затова...нека още веднъж да повторя the boy does nothing! и да те оставям на спокойствие,а?Искаш ли?И да не искаш нямаш право на мнение :P:D

Айде,цункиии и до следващия пъът :P

No comments: