Wednesday, February 4, 2009

So,I'm a bitch

So,I'm a bitch

А,не,не,не...не се чуди,само не ми казвай,че не знаеш?Стига,стига...знам го вече.Всъщност,в интерес на истината, не го знаех до вчера.
Дойде Г-на по Псайхооо и ни върза да правим едно тестче.Ам,то тестчето не беше много сложно,само си заграждаш отговорчетата,които бяха разпръснати по едно картонче....соууу стрейндж..нищо..намерих го за смешно и му се смях доста.Дам,дам...и теб да те питат един и същи въпрос 15 пъти,а останалите 20 отново същото,и на теб ще ти стане смешно,уверявам те *ъхъ,ъхъ,ъхъ* .Ама то поне да бяха поне разбъркали малко местата на думите....но вече така илии иначе,няма смисъл да се оплаквам...направих ли теста?-направих го...доволна ли съм?-още не се знае :D
Тааа,нека не сменям темата...Казах ли, че съм кучка?А сега се чудиш от де ли съм разбрала,щом си си тряал толкова дълго,нали?Ем,чета мисли...ъхъ,ъъхъ..проникнах в ума тии и разбрах какво си мислиш за моята малка персона :P
Всъщност..не стана така...просто накрая на часа по Псайхооо,Г-н Очилатко реши и да ни даде там едни отговори...а-у ... ам,то хубаво се сети...точно последните 2 минути...както и да е...та...Проверих си,точките,отговорите и накрая погледнах какво пише на дъската...и видите ли,останах леко вцепенена.
"Ти си леко егоистично същество,което си налага мнението,и което не търпи възражения" + това имаше и още...амаа...не си спомням :D
Ама по-учудващото беше това,че всички се съгласиха...и та,вече си имам ново прякорче..искаш да ти го кажа,предполагам?ама то не е много трудно да се сетиш..."литъъл бич" :X:X:X
Аз?Еее,не отричам...нооо,да ми го заявят всичси в лицето...еми, преживяхме го това...после ще им го върна тъпкано,ю ноу...науи съм кучка (devil):D
Но нека да не издавам замислите си :D
Соу...айм ъъъ бич...
Соу...ънбеливъбъл...
Аз,кучка?
Не е истина?
Амаа...няма да се оплаквам..много... само от време-на време....Дам,за сега ни харесва да сме кучки...ъхъ,ъхъ... вс е о'кей :D ама,все още сме и нови в занаята,не се знае до кога ще издържим... :D:D

So,I'm a
bitch,funny huh?

2 comments:

`Ем said...

Милууу, моля ти сее... Теста ви е грешен, ти си мойту ангелче и който смее да твърди обратното... ще си получи заслуженото естествено... ;)

бичкам си те, сладул и споку, не е толкова лошу да си гадна понякoга ;) когато се налага естествену :){}{}{}

Lollidella said...

А,спокойно...знам аз че беше грешен.. xD То такова ангелче,като мене по света няма,джъст лайк ю сед xD
Обаче е забавно..ъхъ,ъхъ...от както си го направих този тест всичко ми се вижда супер весело (wasntme)

PS:И аз си те бичкам :P(hug)