Thursday, February 5, 2009

Sunny Day

Оооо,колко е прекрасен днескашния ден.Толкова е слънчев и прекрасен!За съжаление,не мога да кажа,че е бил зелен,но има време и зелен ще стане,науи? (sun)

Оооо,не мога да изразя цялото си щастие и въодушевление...Толкова е хубаво да закъсняваш сутрин за училище /Пс:Не казвай на мама/ и да си зяпаш небето,по което си прелитат тук-там няколко кълбести облачета...А тези облачета...на син фон...ауу...и да слушаш Jonas Brother - Play my music,нях,нях..де всеки ден да започваше така...

Нооо,то както си почна,така си и продължи...Глупавите часове се изнизваха един след друг,а аз с интерес по време на тях си гледах съвсем невинно навън през прозореца и се любувах на гледката. (sun) Толкова бе прекрасно...дам,дам...а да не ви казвам,колко пъти ми направиха забележка...та то не беше,че съм се разсейвала,не беше и за това,че имам слушалки...не беше и това,че съм била приказвала...а аз просто се любувах на гледката,слушайки музика и обсъждайки всичко с моята Ифффф...какво толкова?Не съм убила човек,нали?Маакар че,класната ми си го проси...но това е отделен въпрос... /и това не си челуу/

Но спокойно...всичко си дойде на мястото,когато отидохме в стаята по Немски...дааам....на най-слънчевото чинче се тупнах, без много предисловия, и легнах на чина,като змийчетата,които така не харесвам...бъът....дис ис лайф xD Заслушах се в музиката и останах така,докато г-жата не каза нещо,с което ми привлече вниманието...Е,никога няма да познаеш какво е било :X ,ама то и аз като се познавам и аз нямаше да повярвам :D
Емиии,дъскалицата по Немски ми предложи да чета едно стихотворение...дам,дам...и да науча едно наизуст...ии то Ако искам... :D:D:D
Емии...след 3 секундно обмисляне се съгласих...ама да си кажа....мн е хубаво стихотворенийцето....дам,дам...нищо че май ще имам малко проблем с произношението... :D все ще се справя,някак си :D Ако нее...ще искам помощ...няма да е за пръв път :D:D

Но,нека не променям темата...Казах ли вече,че днешният ден е най-хубавиян ден от около 2 месеца насам?Не съм ли?Еми,нека го кажа...Днешният ден е най-прекрасният от около 25 месеца насам...дам,дам,дам...И е толкова слънчев и красив....и весел...дам,дам...

Аххх,толкова е хубаво...напомня ми на пролет и лято....оох,пролет...оох,лятоо...Няма ли да дойдат по-бързo? :S:S:S Е,да се надяваме,че ще...защото иначе....няма да понесем още дълго тези депресарки сиви дни...ахъъм...затова...Некаааа има бели облачета,по синьото небе!

Днес е един прекрасен ден...един прекрасно слънчев ден!Едииин....весел ден!

No comments: