Wednesday, November 23, 2011

знак


Отново сънувах ... но не някой нормален и щастлив сън, който те изпълва с щастие и чувство за недосегаемост, а си бе чист кошмар. Кошмар,който не помня .. от онези, опасните, от които се страхувам. Било знак от съдбата, че всичко, решенията ми, живота ми, вървял в правилна посока. ... Тогава защо всеки път, след някой от тези сънища, се чувствам така сякаш всеки момент ще стане нещо лошо ... сякаш живея в кръг от сънища, спомени и страхове ...
Не си спомням сънят ... дали е бил кошмар? - малко вероятно! Аз не сънувам кошмари....
Но чувството след сънят още ме преследва... и не мога да определя какво е..
Страх? - Не толкова.
Любопитство? - Може да се каже.
Искам да разбера защо тези сънища ме плашат толкова, без дори да си ги спомням. Искам да разбера защо чувството е толкова истинско,защо......

JYJ - In Heaven

No comments: