Monday, December 19, 2011

сготви с усмивка, подари надежда


Нямам търпение да стане утре! Най-накрая ще си преставим проекта и всичко ще мине. Естествено няма как да мине през проблеми, знам го, но просто не искам да са прекалено големи и сериозни. :D Но съм сигурна, че всичко ще мине супер, няма начин просто.. иначе защо се бъхтихме толкова много??
Само се надявам наистина да успеем да съберем парички за дечицата ..

"Сготви с усмивка, подари надежда."

Поне ще се забавляваме на макс утре. Това е важното.
А сега ще лягам, за да мога да стана сутринта, не трябва да се успивам. А не мога да ставам навреме, винаги закъснявам и всички го знаят. Просто трябва да опровергая всичко казано до тук, нали? Ще си стана навреме и ще отида първа, това е плана! Но защо ли малко се съмнявам, че наистина ще стане така,по-скоро ще се успя, ще бързам като луда, и все пак ще закъснея, и ще пристигна последна. Да, това повече ми прилича. Хахах. И все пак съм си на принципа- " Аз никога не закъснявам, просто отивам, когато ми е удобно!" Кекек!

Super Junior - Shake it up! [remix ver.]

No comments: