Sunday, December 18, 2011

EverLasting Friend

ELF: KangTeuk е любимата ми двойка!
Еunhyuk: EunHae!
Kyuhyun: KyuTeuk! Или КyuHyuk, KyuHae, KangKyu, KyuMin!
Еunhyuk: Хей!

ЕLF: Оппа си е легнал. В страната на сънищата ли си вече?
Donghae: Сега се подготвям да вляза там, затова нека се видим в сънищата ми?


ЕLF: Кого харесваш повече - лидер оппа или ЕLF?
Sungmin: Всъщност харесвам лидер хюнг повече!!! Защото обичам ЕLF...

ЕLF: Истина ли че е Sungmin-оппа е вампир? Само феновете остаряват...
Sungmin: Упс! Хвана ме...

ЕLF: Във фризьорския салон съм, но ми е толкова скучно, скучно.... скучно. Моля те, играй си с мен.
Kyuhyun: Да ти приличам на човек, който има време да си играе с теб, когато ти е скучно? Кой ме предаде?

ЕLF: Yesing оппа, твой секси глас е най-хубав! РАзтапям се, когато го чуя~
Kyuhyun: ЛЪЖКИНЯ! Aко се разтапяше сега нямаше да си тук!

ЕLF: Оппа~ Не мога да понасям да те виждам с други момичета! Мъртва съм!
Kyuhyun: Господ да те благослови в Рая~

ЕLF: Не мога да спя, заради тези комари! Дай им един урок!
Donhae: Изпрати им адреса и имената им! Ще им дам да се разберат!!

ЕLF: Прочете ли писмото ми?
Leeteuk: Разбира се.
ЕLF: Но аз не съм ти изпращала..

Super Junior - SUPERMAN~

No comments: