Friday, January 20, 2012

my love


И тази снимка определено може да опише как се чувствам! За мен това е перфектният стил музика и не бих спряла да го слушам каквото и да става. Повечето хора се интересуват каква музика слушам, но в момента, в който разберат за К-POP-a и обръщат глава или спират да ме слушат.
Предполагам, че за тях това е нещо станно. В същност вчера ми го казаха. 'Да слушаш такава музика е странно ... много странно.'
Е,какво му е странното? Че музиката е по-интелигентна от затъпяващата чалга? Или, че не е някой щур метъл?
Честно казано, омръзна ми от ограничено мислещи хора...
Според същите тези хора тази музика ми действа отрицателно, защото искам да продължа обучението си в тази насока - кореистика.
За мен K-POP-a е начин на живот и не бих променила това, каквото и да казват всички останали.

MBLAQ - THIS IS WAR~

1 comment:

Unknown said...

на колко години си? питам защото тази 'кореистика'... интересувам се. иска ми се да знам какво знаеш относно случващото се около специалността..ако знаеш нещо, разбира се.. защото ми се иска да осъществя връзка с човек, който или знае как стоят нещата, или поне се интересува, та да мога да си мрънкам с теб като няма с кого другиго...