Saturday, August 1, 2009

Хех

[02:18:00] - ..! ~> ♥ Say! B.I.G. to the BANG ♥ <~ !...- каза: (hug)(hug)(hug)(hug)(hug) [02:18:02] - ..! ~> ♥ Say! B.I.G. to the BANG ♥ <~ !...- каза: (sun)
[02:18:17] `~ MidnighT^SuN ~ wtf?! каза: (wasntme)
[02:18:28] `~ MidnighT^SuN ~ wtf?! каза: znaam 4e mn me obi4a6 (nod)(chuckle)
[02:18:30] - ..! ~> ♥ Say! B.I.G. to the BANG ♥ <~ !...- каза: коментчету ти (h)
[02:18:35] `~ MidnighT^SuN ~ wtf?! каза: :)
[02:18:44] - ..! ~> ♥ Say! B.I.G. to the BANG ♥ <~ !...- каза: и аз знам,че ти знаеш,че аз знам,че те обичам
[02:18:45] - ..! ~> ♥ Say! B.I.G. to the BANG ♥ <~ !...- каза: :D:D
[02:18:49] `~ MidnighT^SuN ~ wtf?! каза: (rofl)
[02:18:54] - ..! ~> ♥ Say! B.I.G. to the BANG ♥ <~ !...- каза: (rofl)
[02:18:55] `~ MidnighT^SuN ~ wtf?! каза: tva mi trqq vreme da go osmislq
[02:18:55] `~ MidnighT^SuN ~ wtf?! каза: :D
[02:18:59] - ..! ~> ♥ Say! B.I.G. to the BANG ♥ <~ !...- каза: (rofl)


Ахахах... Представяте ли сии? :D:D:D
Това си бешеее.. :D:D:D
Но нищо, на дитето сиг ще му потребвят няколко минутки, за да осмисли вс...сега чакам да видя какво ще ми отговори :D:D След това ... веднага ще има копи-пейст,донт уори :D:D Май нищо няма да й хрумне...соуу...ще си водя монолог :D Мнях,нз защо но ми е много весело...Най-вероятно заради полезната доза...

Ха,познай!

DBSK?

Позна още от 1 път! xD

Дам...цяла вечер им гледам забавни скечове.. игри .. интервюта и тем подобни
Заболяха ме скулите от смях xD Няма нищо лошо в това! Не си мислете глупости! :D
Ам..просто... Jae всеки път си ми става още по-мил и сладък, че не е истина..
А Junsu... той просто .... винаги е виновен за всичко, ако разбира се, се влияете от мнението на Jae и Changmin xD
Имам чувството, че какъвто и въпрос да им се зададе ... те веднага са си наумили да отговорят:

'Junsu!!!'

Не че ги виня..той винаги ... толкова искрено реагира, че не е истина xD
Ох,сега съм запленена от една тяхна игра..иии...сигурно целият пост,ако продължа да пиша, ще бъде обсебен от тях..
Затова избирам... да сменя темата xD

Пък днес има Hause Party xD
Не ми се нравеше много... но брата не си е вкъщи,соу... мн е яко...нека по-честичко да има :D:D Подкрепям с две ръце! :D:D

Ам,май е време да спра "потока от мисли" и да оставя мисли и за следващият ми безсмислен пост xD
Но пък...този не е съвсем...безсмислен!
Има смисъл в него..и той е следният:

Марти не може да осмисля нещата достатъчно бързо! И тук е редно да вметна, че сиг. ще ме убие като прочете поста,но нищо... ще умаловажа вината си като кажа,че този факт /осмислянето,имам предвид/ го има само при два налични фактора:

а)някой /ха,сещай се пък/ е тук и тя не си мисли за нищо друго освен за него

и

б)вече е минало 12

Ааа...Само ще кажа
Че Тази Вечер
И Двата Фактора
Бяха Налице!

Соу...простено й е xD

А и другата причина да не ми е безсмислен поста са...DBSK!
Хехе...айде..лека вечер от мен
И приятни сънища :P

No comments: