Monday, September 1, 2008

Постоянно изричани думи,но без смисъл

Сбогом...Довиждане....До другият път...Все думи,които не искам да чувам от хора,които обичам,защото осъзнавам,че някой ден ще ги изгубя.Нека ги разгледам всяка по отделну,о'кей?

"Сбогом"...Най омразната ми дума в целият ми речник,а повярвайте той въобще не е малък.Тази ужасяваща за мен дума,е всичко което не искам да чувам.Всичко което мразя,всичко което не трябва да се произнася пред мен.Винаги някой щом ти каже "Сбогом",значи няма да го видиш повече,а аз не искам да не виждам някого.Вярно,понякога се нуждая от глъдка въздух от някои личности,които по принцип обожавам,но никога не искам да чувам,чета или нещо друго,тази дума от тях.

"Довиждане"...Дума, с която свързвам най-лошите спомени,кошмари,ужаси от детството си.Всичко събрано в тази ужасяваща дума.Всичко и в същото време нищо.Какво може да означава една нищо и никаква дума???Едно нищо.И все пак за мен е всичко,което не искам да си спомням.Всичко,което не трябва да си спомням,дори и след милион години.

"До другия път"...Кхъъъъм...Думи,които всяка вечер използваме в прословутия "Скайп",думи които изричаме (пишем) без да се замислим.Просто трябва да кажете нещо,нали?Трябва да се сбогувате с останалите по някакъв начин?Еее,да,искрено да си го кажа,понякога не се замислям,а направо си го казвам,без да го мисля.Защото в действителност,ние не знаем дали за нас ще има "друг път"...Не знаем дали за някого ще има "друг път".Незнаем почти нищо.

Замислям се.И какво откривам.Че от днес никога няма да искам да изрека някоя от тези думи,да но днес вече го казах.Сбогувах се с една от най-добрите си приятелки,която замина за Испания.И какво,казах й -"Сбогом","Довиждане","До другия път"-без дори да се замислям,какво значение имат тези думи.Просто думи,които се използват в такива случаи нали?Е,да,но не...Това са най-омразните ми думи...Не искам да ги повтарям отново.Не искам да се сбогувам с никого,макар че знам,че все някога ще трябва.Не искам!Не искам!Не искам, пък!!

2 comments:

`Ем said...

Не се сбогувай. Кажи просто "До скоро!" и се надявай онзи, на когото го казваш наистина да се върне скоро :)

Lollidella said...

Мммм,да ама защо въобще трябва да тръгва? :(