Monday, September 15, 2008

Отново на линия :D

Опааа...изтъркулиха се и тези три месеца от живота ми...Почти незабележимо...Все още не мога да осъзная,че от утре тръгваме (отново) на училище.Няма да има спане до късно,излежаване и всичките тези приятни неща,които правят ваканциите неустоимо приятни и най-вече желани.
Ммм,от една страна се радвам,че тръгваме на училище,но от друга...това е най-лошото нещо,което можеше да ни се случи :D

Ех,обичам да съм сред хора на моята възраст,по цял ден да се шегуваме и смеем...Нооо,като стане въпрос за писане на домашни,учене на уроци,бягане по физ.възп. Бляяякссссс...
Ххахаха...Мисля,че не само аз мисля така,но....какво да се прави?
Хах...днес беше един много хубав ден...15 Септември....Хах,ако съм се вярвала,че ще ми хареса толкова много отново да се вляза през входната врата на училището.Е,поне вече не съм "заек"..Миналата година падна голяма бомбардировка,но тази година не съм от потърпевшите (devil) :D Забавно беше да съм "заек",но и като не заек,си ми харесва :D
Хах...Та това беше един нов ден,който малко или много си имаше своето очарование...

Честит Първи Учебен Ден,на всички от мен (:

2 comments:

`Ем said...

[off topic]Ако приемем, че не се дрогираш, значи бих казала, че стоенето на слънце ти действа зле.[/off topic]
Свежо постче. Ведри мисли. Бих казала, че началото е хубаво. За натам ще му мислим. Честит празник и на теби, мила и много успехчета. Бичкам си теее <3

Lollidella said...

Хаха...Определено стоенето на слънчицетууу ми действа (sun)
Мисииии... (: И аз те обичкам :* (hug)