Sunday, September 18, 2011

a-cha

И така мина още един ден ...
Пффф, нямам какво да напиша, което е адски тъпо. Цял ден стоя и запомням готини мисли или фрази, над които бих размишлявала евентуално и биха ми били от полза и накрая какво? Не помня нито една! А наистина бяха готини ..
Тц,тцццц .. направо много си се ядосвам така .. от днес вече ще записвам всяка една мисъл, която ми хрумне!
Иначе единствено хубаво нещо, което ми се случи днес бе, че излезе нов албум на Super Junior! A - CHA!
Кеке, адскии яките песни .. нямам търпение да видя клипа .. който ще излезе след няколко часа ... аааахххх, и аз ще спа или ще съм на даскало и няма да мога да го видя преди следобед ... май ще си навия алармата и ще стана по-рано, за да видя дали е излязъл клипа вече и ако е .. ЩЕ ПОЛУДЕЯ от кеф!
Хахаха! Super Junior! MY Gods! Perfection!
Истината си е истина .. My SuperMen!
Окей,това си бе един random пост,знам .. но и от такива си има нужда, от време на време :D:D Хайде от мен лека и до утре!


No comments: