Friday, September 16, 2011

neverland

от вчера~

And we want to stay forever young .,, in Neverland.

И така мина последният първи учебен ден .. доста емоционално, ако трябва да съм честна, но не трябва ли да е така? Сега ще има да си се смея ли смея защо съм реагирала така и тем подобни, доста дълго време.
Наистина бях малко тъжна ... но един момент. След като се видях с приятелите и съучениците си настроението ми просто се промени ... ии тогава бях щастлива, наистина ..
Всички бяхме събрани заедно, усмихвайки се, one more time!
Да, осъзнавам, че бе последният първи учебен ден .. но мина адски готино и с приятни емоции, точно такъв споемен исках да имам! И сега си имам.
Да, от днес нататък ще ми бъде трудно, но ще се справя~
Hwaiting! ^____^

от снощи~

Такаааа .. за тази вечер ще кажа едно нещоо ..
Сега имам още една причина да обичам любимия си цвят още повече!
Damn :D:D

No comments: