Wednesday, September 14, 2011

gomowo jeongmal

И добро утро за пореден път. Но днес е различна сутрин. Днес е последната ми сутрин преди 15 Септ. Последната сутрин, през която няма да имам проблеми и отговорности. Последната сутрин като 'малка' и 'безгрижна' тийнейджърка.
Проклет 12 клас! Кога минаха годините? Все едно преди броени дни бях в първи клас и се страхувах от неизвестността, но в същото време бях щастлива. След това годините минаха като миг и ето, след няколко мига, вече кандидатствах за прием в гимназия. Тогава също бях щастлива. Наистина бях. Но и не бях. Тогава, точно в този момент, изгубих много неща. Познатото се замени с непознато. Аз от срамежлива и неуверена трябваше да бъда саможива и весела. Такава и бях! И не съжалявам. Тези четири години са едни от най-незабравимите за мен.

Но ето сега дойде последната година.
Последната лятна ваканция.
Последният клас.
Последният последен ден от лятната ваканция.
Последният първи учебен ден!

Винаги съм знаела,че ще ми бъде трудно, когато дойде този момент. И наистина е. Вече е време да се осъзная. Време е да спра да съм 'малка' и 'безгрижна'. Време е да застана лице в лице с реалността и да се усмихна.
Отново ме е страх, точно както, когато бях невръстно първолаче, само че сега осъзнавам, че вече няма връщане назад. Вече съм голяма и определено не съм 'безгрижна'.
Иска ми се да кажа на всички, че много ги обичам, и че не знам какво бих правила без тях .. но знам, че няма да имам смелостта да го направя, защото дойде ...
Последната година.
Последната лятна ваканция.
Последният първи учебен ден.
Последният клас.

Super Junior - All my heart~

I really want to tell you how i feel
I'm falling for you deeply, this is real
I love you more than anything
Only you and me nanananananana
You fill me up with happiness inside
I'm grateful that you came into my life
Thanks so much for loving me
Only you and me nanananananana
Now you know




No comments: